Bus na wakacje

W tym roku ze znajomymi doszliśmy do wniosku, że fajnie byłoby pojechać gdzieś razem na wycieczkę za granicę. Jednak wycieczki w biurach podróży są dosyć drogie i nie każdego jest na to stać. Pomyśleliśmy, że gdybyśmy zorganizowali taką wyprawę sami to wyszło by dużo taniej.

Wypożyczenie busa na wyjazd

wypożyczalnia busów łódźI wiedzieliśmy, że możemy naprawdę tanie znaleźć noclegi o wysokim standardzie. Jednak zastanawialiśmy się co zrobić z transportem. Jednak on dla nas stanowił cały czas problem nie do rozwiązania. Kolega z pracy powiedział mi, że najlepiej byłoby gdybyśmy pojechali wszyscy razem jakimś busem. W ten sposób wszyscy by się zmieścili. Nie kosztowało by nas to też dużo a do tego żaden kierowca nie byłby bardzo zmęczony bo byśmy mogli się przecież zmieniać po drodze. To jest świetny pomysł. Jednak przecież nikt z nas nie miał busa. Kolega powiedział mi, że przecież taki samochód można przecież wypożyczyć i nie są to żadne wysokie koszty. Powiedziałam o tym znajomym i im ten pomysł bardzo się spodobał.  Sprawdziliśmy w internecie ile i gdzie za takie wypożyczenie auta byśmy mogli zapłacić. Okazało się, że najlepsza jest wypożyczalnia busów łódź, bo są tam dobre i nowe auta a także ceny nie są wysokie. Pojechaliśmy tam od razu spytać się o terminy. Okazało się, że ten bus, który spodobał się nam najbardziej na stronie internetowym w terminie gdy my chcieliśmy go wypożyczyć jest wolny. Bardzo się z tego powodu ucieszyliśmy.

Bo w końcu nasz wyjazd zaczął stawać się coraz to bardziej realny. W sumie to po jakimś czasie udało nam się wszystko załatwić. Nie kosztowało nas to dużo. Chyba w przeliczeniu na jedną osobę to była połowa ceny za wycieczkę. Także koszt jest o wiele niższy. Do tego pojedziemy tam nowym oszczędnym busem, który myślę nas nie zawiedzie.